بررسی نژاد مهره مار شاه کبری

بررسی نژاد مهره مار شاه کبری

در این مطلب قصد داریم یکی از برترین نژاد های مهره مار هندی که به شاه کبری معروف است را مورد بررسی قرار دهیم تا با توجه به خواص این نژاد از مهره مار بتوانید شناخت بیشتری نسبت به مهره مار شاه کبری داشته باشد.

از زمان های گذشته یکی از بهترین از نژاد های مهره مار همان شاهکبری معروف خودمان است که تا به امروز نیز طرفدار زیادی داشته است. این نژاد به دلیل کارایی بسایر بالا و البته اندازه بزرگی که نسبت به مهره مار های ایرانی و آبزی دارد توانسته است این محبوبیت را در بین طرفداران و خریداران مهره مار اصل برای خود کسب کند.

این نوع مهره مار مختص کشور هندوستان است البته در جاهای دیگر نیز مار کبری و شاه کبری وجود دارد و به تعداد مارهای هندی نمی رسند به همین دلیل استکه این نژاد به مهره مار شاه کبری هندی معروف شده است. این نوع مارها در اطراف هند و در جزایر مختلف هند وجود دارد که از مهمترین مکان مارهای هندی کبری و شاه کبری می توانیم به جزیره گوا هندوستان اشاره کنیم.

شرایط آب و هوایی موجود در این جزیره باعث شده است که این منطقه بهزیستگاه اصلی انواع گونه های مارها تبدیل شود که شاه کبری نیز یکی از گونه های اصلی مارهایی است که در منطقه وجود دارد.

مهره مارهایی که از مار شاه کبری جزیره گوا تهیه می شود سایز و اندازه بزرگ تر و البته قدرت مغناطیسی بیشتری نسبت به مار هایی دارد که در سایر مناطق وجود دارند. از این رو بهترین نژاد مهره مار شاه کبری هندی را می توان از مارهای شاه کبری جزیره گوا بدست آورد.

تجربه مارگیرانی که در این منطقه هستند بیشتر است و سابقه چندین و چندین ساله در زمینه مارگیری و تهیه مهره مار از گونه های مختلف مارها را دارند که این امر یکی از دلیل معروف شدن مهره مار شاه کبری هندی جزیره گوا است.

سایز مهره مار جزیره گوا بزرگتر بوده که در اصطلاح به آنها شاه مهره  نیز گفته می شود. اندازه این مهره ها تقریبا به اندازه ناخن انگشت شست و گاها بزرگتر نیز هستند و این امر در قدرت مغناطیسی مهره مار تاثیر بسزایی دارد.

کاربرد اصلی مهره مار شاه کبری هندی بیشتر برای افزایش رزق و روزی و درآمد بیشتر – افزایش محبوبیت و جذابیت در جمع و بین دوستان – ایجاد آرامش و افزایش اعتماد به نفس و چندین مورد دیگر کارایی دارد که با خوانده شدن دعای بخصوص مهره مار تمامی این خواص در مهر مار شاه کبری هندی قابل فعال شدن است.




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : پیشتاز پارسی
تاریخ : پنج شنبه 16 بهمن 1399
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: